Hej här kommer en sån där maffig bildbomb från året som varit. (dock har jag inte haft telefonen mer än sen i April. så det börjar där!) GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!


April:
hade en fin tripp till Skåne med bästisen.
Maj:
hade en fin dag med kajsa, med shorts på benen för första gången i år!


Spelade första serie matchen, med snygga tatueringar. (jag och fridis på bild)
åkte med laget på cup till Eskilstuna

fick mitt första MVG i spanska

första ''brännan''

Juni:
åkte till stockholm med bästis för lite shopping innan skolavslutningen

skaffatde mig en snygg fot (efter en krigar match haha)

hade en skön kväll uppe i ånnaboda med kajsa brow 
fick äntligen det efterlängtade sommarlovet!


umgicks med kajsa och humöret var på topp, då det oftast slutar i kaos.. -->

färgade håret brunt!

firade midsommar med sabinas familj, och ekströms

brände mig lite i solen..

Juli:
fick fin besök av favoriten!

tränade i värmen tillsammans

hade en trött morgon då vi kände för en photoshoot!

åkte till Sången för en träningvecka med roliga skidisar


åkte sedan vidare till Skåne med bästis

klädde oss lika och tog en träningsrunda

hade ett galet humör haha..


finaste<3

hade ännu en galen dag med kajsa brow

åkte på besök till Årjäng och min favvo. och hennes söta kusin som är på bilden!

lärede mig åka vattenskidor!!

augusti:
sedan åkte vi vidare mot Torsby och sommarskidskolan 2011



sedan började skolan..
tävlade Torsby skii festival

gav en behövande en kram!


Oktober:
köpte mig en OnePiece

gick på paranormal activity 3 premiären med sötnosarna

praktiserade i Torsby, Vasa Cafét och Apoteket

mm mysiga mjöliga skor
bakade tårta sista dagen

gick på öppet hus i Torsby


December:
första snön kom!

gick lucia tåget

spelade sm i borlänge

fick jullov

sen kom julen!

och nu är det sista dagen på 2011 och idag jag varit i Mora på tävlig, träffat alla fina skidisar, delat ut bamsekramar. och nu ska jag snart äta gott med mamsen och pappsen. Detta var sista bilden på kamera rullen. HA ETT JÄVLA BRA 2012 ALLIHOP, OCH EN SISTA BRA KVÄLL PÅ 2011!!


5 kommentarer

kajsa

01 Jan 2012 04:35

åh vad fint!

och jag ska döda dig för dom där bilderna.......

Gustav

01 Jan 2012 11:30

1+ en bild på din snygga rumpa :P 1- ingen bild på mig :P

kajsa

01 Jan 2012 15:52

PUSSPUSSPUSS detta är vi så det är bara att acceptera :D kyss igen!

lina

01 Jan 2012 15:53

gustav:

haha du är knäpp gustav lilla..

SKÖLLERHAG <3

02 Jan 2012 21:20

Åh jag är så galet glad att jag fått tillbringa så många fina stunder med dig 2011 och jag hoppas 2012 kommer bli mer och att när hösten kryper sig på är vi där i vår mysiga lägenhet och sambos,de ska bli ett fint år! LOVE <3

Kommentera

Publiceras ej