Att vi om 48 timmar är i byn där vi har allting gemensamt känns så himla bra och hela jag blir till en enda sol när jag tänker på att lördagen ska spenderas med dig och vi ska på gymnasie öppethus på skolan vi sökt. Vilket är skidgymnasiet i Torsby som första val men sen skall man ju välja pogram så vi ska kolla på sam,natur,teknik och alla dessa olika pogram! På eftermiddagen ska vi snurra några tusen varv i tunneln och sen springa ur benen och skvallra och skratta ikapp dom missade månaderna tillsammans,Ibland blir jag ledsen. Ledsen för att jag saknar dig så mycket.Nu hoppas jag dom närmaste 48 timmarna går snabbt! som jag saknar dig min älskade vän.
Skön bild från dagen innan sommarskidskolan,packningen spårade och vi hoppade i varandras klubbkläder och gjorde allting lite roligare!
/Julia Sköllerhag

1 kommentarer

Lina

24 Nov 2011 20:18

Åh min fina vän! Skönt att du håller min blogg uppdaterad. Jag saknar dig så jag får ont i kroppen. 48 ynka timmar tills vi ses, ler som en stor stark sol när jag tänker på det. Imorgon ska jag baka så snabbt jag kan och få dagen att gå fort! Kommet ihåg varenda stund i sommras när denna galna bild togs. Herregud va vi spårade! Saknar dig massor min fina!

Kommentera

Publiceras ej