Hej! Som jag skrev i rubriken tänker jag Inte försöka ursäkta mig själv för att jag bloggar så grymt bra. För jag är sämst på det haha. Menmen, över till annat. Dagarna rullar på och det är redan onsdag och i snart torsdag, bara en dag till fredag, och sen helg! Vilket betyder att på fredag har jag hunnit med två praoveckor, tiden går så fort så jag blir mörkrädd! Vilket man även blir bara man går ut nu för tiden, det är så mörkt.. och ingen vacker snö har det inte heller kommit? Usch va jag blev negativ nu men jag var tvungen hihi. Just nu gör jag min sista praktik vecka på sjukhus apoteket, lite annorlunda men ändå lite intressant, ibland..! Idag är det är även bara 1 ynka vecka kvar till årets höjdpunkt IDRE LÄÄÄÄGER! Jag längtar så mycket, och ber till Gud att han ger Idre lite natursnö och kyla till Helgen!
Ph: en fin liten bild!



"jag tycker om dig" till dig

1 kommentarer

Kajsa

01 Dec 2011 10:01

du är så cool brorsan, jag ska be till gud åt dig! puss

Kommentera

Publiceras ej