Hej! Som ni kanske såg så håller julia min blogg vid liv. Hon skrev ett så gulligt inlägg. Och nu är det Inte långt kvar tills vi ses. Sitter i bilen nu och har inte jätte långt kvar. Imorgon väntar öppet hus och ett tränings pass med min fina vän. Vi ska köra ett skate pass och prata ut om allt mellan himmel och jord. Gud vad jag saknar denna flicka.
Praktiken på vasa är nu slut och jag fick som en liten kul grej baka en egen tårta eftersom det var min sista dag. Mums! Nästa vecka blir det Apoteket ist. Nu ska nog ta och och blunda en stund. Är sjukt trött! PUSS

4 kommentarer

täcket

25 Nov 2011 21:03

nej du ska inte blunda du ska smsa med mig annars så går jag också och lägger mig.. :'(

Soffan

25 Nov 2011 21:13

Haha va söt du är! Okej jag lovar jag ska vara vaken, du får inte sova!

till världens finaste!

25 Nov 2011 21:16

jag somnar aldrig innan du somnat eftersom det bästa jag vet är att prata med dig, gillar dig! <3

Från din hemliga beundrare

25 Nov 2011 21:19

Din charmiga jäkel! Okej ingen lämnar varandra, vi får vara vakna tilsammans!<3

Kommentera

Publiceras ej