Var glad och slutade nian

Åkte nattåg hem från lycksele efter ett misslyckat USM. Var tröttare en någonsin men vägrade sova. 

köpte mig en moppe. som jag sålde efter sommaren..

Fick äntligen se Melissa Horn live med min vän kajsa.

Vann örebro cupen med världens bästa lag.

Var i Årjäng och hälsade på tjejerna. 

Tog även en tripp till Torsby. 

Umgicks med en sovande pojkvän. 

Hade en av tusen myskvällar med favorit tjejerna. 

Umgicks med min allra bästa vän. Vi ville fånga en bild när vi såg ut som vi brukar göra. (åt helvette)

Sommarjobbade med frida och jossan. Hade tre plågsamma, men faktiskt roliga veckor på lugnet. 

Drog på mig en knäskada. 

Utökade till 7 hål i öronen. 

Mådde som allra bäst med min prins som här vägrade va med på bild. 

föråt mig på godis från favoritaffären. <3hemmakväll<3 

hade myskväll med två galningar.

Kollade fotboll i kylan med min umpa lumpa.

Njöt av sommaren med min andra halva.

Gick på bal med den finaste jag har. 

Spelade DM final med världens bästa lag. 

Firade jul med nära och kära. 

Fick jullov från skolan. 

Va på halloween party med favvo frida. 

Var lyckligast på jorden.

Levde livet på Gotland med fridis. 

Gick till final i p18 cup på Gotland med världens bästa lag. 

Åt storslagen lunch på en sommardag med min prins.
Blev attackerad av dom största myggorna jag någonsin skådat! 

Var på poolparty hos frida med bästa laget.
Åt finfrukost på midsommarafton. 

Levde loppan med Julius. 

Kämpade i skolan med hannabullenbiffen.

Gjorde skolan till en roligare plats, tvingade in Alicia mellan fönstrena...

Var på spa med min andra halva.

Mådde bra med en min bror. 
Vann skol DM i nian. va så jävla glad. 
detta var min mini sumering av 2012. Hoppas 2013 kan hålla ribban lika högt som detta år gjort, har varit med om så mycket fint och roligt. Kan inte mer än le! 

Kommentera

Publiceras ej