Hej!
Har varit till Mora över dagen, pappa väkte mig tio över 6, sedan rullade bilen iväg vid halv 6. Tidigt men nödvändigt. Det var i alla fall Ungdomsvasan som stod på schemat idag, gick helt okej. Får försöka vara nöjd även om jag inte gjorde så bra som jag vill göra. Men jag antar att jag inte kan göra något mer nu, men som jag nämnt innan så ska jag ''ge fan lite grann'' i sommar och nu på våren. Ska ta mig satan visa att jag också kan! 

Har suttit och kikat lite på en fin skinnjacka i bilen på vägen hem, funderar på om jag ska klicka på knappen och ta mig i kragen och köpa den. Har kikat på den allt för länge nu!

3 kommentarer

Sköllerhag

27 Feb 2012 09:10

Wow! Vi kommer bli snyggast i dessa skinnjackor Babe!

kajsa

27 Feb 2012 15:58

SNYGGT!

lina

27 Feb 2012 16:17

sköllerhag: OM vi kommer. vi kommer glänsa!!

kajsa: I'M IN LOVE!!

Kommentera

Publiceras ej