tackar lite för hjälpen ni gav mig! jag ska fortsätta fundera ett litet tag, men det står mellan nacken/revbenen. Åh jag vill bestämma mig nu haha.
Även denna dag går jag runt och längar och längtar efter USM och att börja gymnasiet, även om min klass är helt underbart galen så jag störtgillar det. Dom två senare veckorna har varit sådär skit roliga, vet inte vad som hänt! (och då menar jag förståss inte själva skolan, men klassisarna) GRYMT. Men ändå så vill jag bara restart alltihop, flytta till Torsby och bete mig fett galet där.
klingar lite med guran.

6 kommentarer

kajsa

25 Jan 2012 18:51

:(

Ebba

25 Jan 2012 19:51

du får inte flytta din fis!!!!!:((

Sköllerhag

25 Jan 2012 21:18

Haha sexi girl! Jag vil bli sambooo med dig nu,puss hej

lina

25 Jan 2012 21:47

sköllerhag: hihi thanks babe! åh jag också, nununu<3

ebba: åh ebbis.. jag vill inte lämna dig hihi. men jag flyttar ju bara på halvtid kan man säga :D

kajsa: puss min fina :(

Anonym

26 Jan 2012 16:38

någon speciell €ller som gör dig så glad? tänkte du verkar lite på ''G'' med geovanny lopez eller david ljungdahl?

lina

26 Jan 2012 20:11

nej ingen speciell, alla är roliga. pusselipuss

Kommentera

Publiceras ej