Förlåt till alla er som fortfarande kikar in här, har haft fullt upp och absolut ingenting visentligt att skriva om. Men jag fick sån sug att bara skriva av mig lite här och berätta ganska simpelt och kortfattat vad som hänt senaste veckorna.
-jag har varit på bal med världens bästa nior
-jag har har slutat grundskolan
-jag har haft lite ''klassfest/avskedsfest'' med klassen, ni är världens bästa.
-jag har firat en månad med en väldigt fin kille
-jag har spelat massor av fotboll och umgåts med världens bästa lag
-jag har avklarat min moppekurs på 8h och har en uppkörning, och ett teoretiskt prov kvar
-jag har insett att min allra bästa vän flyttar in till the city på RIKTIGT
-jag har insett att jag gjort ett stort val i mitt liv som jag funderar dag och natt på
-jag har insett hur tokkär jag är
-jag börjar jobba på mitt allra första sommarjobb imorgon
-jag älskar att sitta på min runda bruna matta och skriva (vilket jag gör i detta nu)

detta är då lite av det saker som hänt under de närmsta dagarna, och som kommer hända.
På tisdag ska jag köra upp inför moppe, och på torsdag ska jag skriva teoriprov hos trafikverket, NERVÖST? JAA

2 kommentarer

Sabina

18 Jun 2012 19:11

Du har varit i sthlm också tokfia! Du är världens finaste, jag är så stolt!

Lina

19 Jun 2012 19:58

Åh nu skäms jag.. hur fan glömde jag det:(

Du är världens finaste och bästaste vän, stolt som tuppen!

Kommentera

Publiceras ej