Ge mig sommar och sol, korta shorts med ett pösigt linne.
Färgglada converse som lyser fint i solen, ett skönt gäng att umgås med, och lite sena nätter.
Jag vill ha förändring, jag har fått förändring.
Jag har insett att jag tycker om någon
Jag har spelat musik inför folk, jag har åtit våfflor på våffel dagen, jag har träffat en saknad kusin som är precis som jag, knäpp och tankspridd.
Jag har en stor saknad till någon jag tycker väldigt mycket om som inte längre bor under samma tak för tillfället.
Någon som står mig nära, någon som jag saknar förbaskat mycket.
Jag vill ha ljusare dagar, varmt vatten att svalka sig i, många plusgrader i solen, cykla fort även fast man inte behöver frysa om fingrarna.
Jag vill åka till skåne och leva loppan, gå upp några kilon pågrund av all gudomlig glass, springa längs stranden i sporttopp och korta tights, känna att man gör något värt, jag vill sitta på stranden där med min bästa vän, jag vill berätta hur bra jag mår för stunden.
Jag vill göra alla galna ideér med en dunderbra vän, klä på oss vinterkläder mitt i sommaren. Och dansa till konstig musik.
Jag vill träna så att jag inte orkar säga mitt namn men en vän från ett annat län, en vän som snart kanske kommer bli min sambo.
Jag vill umgås med min 96 skidfamilj.
Jag vill berätta för min lärare hur otroligt jävla dålig hon är, och även berätta hur mycket jag önskat att skolavslutningen skulle komma.
Jag vill göra ett glädjehopp och fånga det på bild.
Jag vill leva för dagen, och inse hur jävla bra det är.

3 kommentarer

julia s

25 Mar 2012 19:34

åh nu gråter jag tårar från glädjetårar till saknadstårar till allt.Åh va jag saknar dig min underbara vän,konkurrent och favorit människa. Vi går med dendär ständiga oron vad som händer med framtiden men jag har hört att vilket vägval man än tar eller vart man än hamnar så hittar man rätt och jag håller hårt vid det där för de stämmer. Jag vill inget annat än att bli sambos med dig och få hänga med 96-familjen dygnet runt men livet är hårt.

Du är den starkaste människan jag känner,vi tar oss igenom detta du och jag trots att de är himlans tungt och en kamp men snart kommer det en dag och då vänder det,de lovar jag dig lina.

jag älskar dig.

kajsa

26 Mar 2012 15:24

DU ÄR SÅ DUNDERBRA!

du har ingen aning om hur mycket jag tycker om dig och hur mycket jag hoppas att vi kommer hitta på en MASSA skoj i sommar! you rock my world girl

johannis

26 Mar 2012 16:07

kärlek ♥

Kommentera

Publiceras ej