Eftersom jag alltid sätter mig vid datorn, klickar in på facebook, kollar lite kläder.. och ''vips'' så har jag inget mer att göra så jag sitter och drar den blåa rutan på hemskärmen runt,runt runt. Då tänkte jag att jag kan slänga in ett enkelt lite kort inlägg här ist för andra gången idag haha (!)

Kom precis hem från kajsa, hängde där under eftermiddagen. Skönt som alltid. Vi kollade lite film, och tre avsnitt på en as bra serie som bara visas på svt play. Portkod 1321. Det handlar om två tjejer som är raka motsatsen och från början hatar varandra. Den ena är en lite mer kaos tjej och den andra är lite mer av den ''perfekta'' och prydliga typen. Deras föräldrar träffas, blir kära och drar iväg på en turné och lämnar tjejerna hemma och tvingar dom bo tillsammans. Det kommer nya avsnitt varje tisdag, och den är sjukt bra hihi! 

Imorgon ska jag och kajsa till marieberg och spendera lite pengar hehe. Myspys. Nu ska jag.. ehm ja, inte göra någonting men i alla fall. Hejdå! 
 

2 kommentarer

Kajsa

30 Oct 2012 16:06

BÄST ÄR DU SÖTIGULL

lina

31 Oct 2012 09:54

kajsa: du är megabäst gullefjunet

Kommentera

Publiceras ej