Januari
Började året dystert med slut på ett förhållande. Måde piss. Räddade allt med en vecka i Egypten med mamma. Hade världen härligaste, varmaste och skönaste vecka.

Februari
Var en månad med tappert ett kämpade med olika känslor. Jag umgicks med vänner och försökte tänka på annat så ofta som möjligt. 

Mars
Fyllde 17, firade brollan som blev 19, kajsa som blev 17, och världens bästa Alicia som också blev 17. Var även i Romme med ett härligt gäng brudar
 
April
Var i Spanien (Barcelona) med ett härligt fotbollslag. 

Maj

Firade Valborg i Torsby med ett gäng saknade människor, spelade årets första utomhusmatch och gjorde första målet i Sturehov tröjan. Spelade ännu mer fotboll, umgicks mycket med laget, och även mycket med min umpis. 
 
Juni
Fick sommarlov, började sommarjobba, firade midsommar, och tog mig an ett antal soltimmar
i solstolen. 


Juli
Var i Åhus med ett härligt tjejgäng och spelade Beachfotboll. Åkte till Stockholm med familjen. Åt en mysig sommarmiddag med Alicia på stan. Tog ytterligare en sväng till Åhus med min bästis. Tränade utav helvete, och njöt en del av sommarens vackra dagar. 
Augusti
 
Sov i vindskydd med min vapendragare. Hade kvalitétstid med sabina en hel dag fylld med både träning, och skitsnack. Fortsatte att träna utav helvete. Klippte av ett slitet sommarhår. Började skolan och inledde första skoldagen med brunch tillsammans med min vapedragare. Åkte till Stockholm med mamma och shoppade loss. 

September
"köpte lycka" i form av ett par Urbanears. Fick min efterlängtade Macbook av skolan. Hade myskväll hos emelie tillsammans med ett oslagbart gäng. 
 
Oktober
Firade mammas födelsedag med en avancerad tårta. Köpte ny lycka i form utav ett par skor. Fotade hösten tillsammans med pappa. 

November
Såg Bruno Mars live i globen. Firade pappas födelsedag med "frukost på sängen bordet". Åkte till London över dagen med min överlägset bästa mamma. Byggde pepparkakshus. Och bokade även biljetter till Avicii med Alicia. 
 
December
Firade 1:a, 2:a, 3:e och 4:e advent och började nedräkningen till 18årsdagen på riktigt. Åkte till Östersund med min stora familj skidåkarna. Firade jul tillsammans med en underbar familj. Och köpte lycka i form utav ett par efterlängtade stövlar. 
 
Härmed ser jag enbart möjligheter och utmaningar inför 2014 som ska bli en jävla kick-ass år! Ska bli frisk från sjukdomen och skaffa mig ett humör som heter duga. Bring it on 

1 kommentarer

Anonym

17 Feb 2014 22:10

Du kommer klara detta! Du är så bra och så jäkla fin, ta hand om dig och kämpa på. Tror på dig! Kram.

Svar: Kommentarer som dina får en att resa sig ännu lite högre! tusen tack. kram!
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej