Grå dag, grått humör.
Har jobbat från 9 till halv ett idag. Det regnade men vår ''handledare'' var snäll och gav oss bara inomhus jobb och lät oss även gå mycket tidigare vilket jag typ kysste hennes fötter för. När jag kom hem tog jag på mig torra kläder efter cykelturen hem. Sen tryckte jag igång det nya avsnittet av Pretty Little Liars som kom ut idag, wiii! Har även hunnit med ett köttigt styrkepass då jag inte hade någon motivation till att ta mig ut i det här vädret, sånt får man göra ibland. Lite träning blev det ändå, skönt! 
Igår var sabina här och vi hade en riktig myspyskväll. Vi lärde oss cup song låten, planerade vår vecka i åhus och gjorde tacos till familjen. Mumma. Sedan mös vi ner oss framför en skräckis, Texas Chainsaw 3D som faktiskt va rätt bra! 
Nu ska jag pudra näsan innan farfar kommer och hämtar mig. Ikväll ska jag äta sallad från gröna grodan och kolla på när ÖSK lirar boll. Hugs 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej