FREDAAAAG! Lite så gissar jag på att dom flesta känner idag, kanske? Veckan har gått skapligt fort och idag gjorde jag min andra dag i skolan den här veckan. Så nu har jag helgen till att vila upp mig, ta mig an ännu lite mer skoluppgifter, och sedan på tis ska jag ge mig an skolan igen. På torsdag sen åker jag tillsammans med världens bästa klubb, och härligaste gäng till Östersund för att skåda skidtävlng. Storebror tävlar, + alla andra härliga kompisar. Det ska bli kul att få träffa alla, samt skrika och pusha på bredvid spåret! 
 
Ikväll är det idol, och jag ber till alla de högre makterna att Kewin åker ut ikväll. Jag har lovat både mig själv, mamma och pappa att går Kewin till finalen nästa vecka, så tänker jag inte ens kolla. Förlåt, men det vore så orättvist om han gick ända dit.. Jaja, enough said. Ha en as bra fredagskväll, OCH helg! Ska visa er mitt pepparkakshus ikväll, eller imorgon. Kram 
 
Hoppet är det sista som lämnar mig 

Kommentera

Publiceras ej