Idag känns det lite som att det är sista officiella sommardagen. Säger man augusti tänker jag direkt S O M M A R, men säger du sen september tänker jag typ kyla, regn ocg mysiga koftor, håller ni med? 
 
Igår jobbade jag först från 13-16 vilket gick rätt bra. Det gick fort och vi hade roligt. Återupplivande gamla skills i finns i sjön och skitgubbe. Gjorde en viktig vinst och hade en lite butter tjej på stolen mittemot. Fick hitta på låtsas regler så jag skulle förlora nästa match.. Efter jobbet skynda jag mig som tusan för att hinna till Sabina så fort som möjligt. Där vankades lite förkrök för att sen dra oss vidare in mot stan och Frimis. Tyvärr hann vi aldrig dit utan tog ett kort stopp på Satin istället. Kvällen var ändå hur lyckad som helst och umgänget var överlägset!
 
Nu sitter jag här i soffan och pluggar inför morgondagens redovisning. Känns lite konstigt att skriva ordet plugga igen, men jag gillar't hihi. Imorgon börjar vi med riktiga schemat och skolan drar igång på riktigt! 
I brist på bilder får en bild från Spanien stå för underhållningen. Idag saknar jag värmen, eftersom jag frusit i stort sett hela dagen. Brrrr.. 

 

Kommentera

Publiceras ej