Är det en vanlig dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Sabinas födelsedag hurra, hurra, hurra! 
 
Idag fyller hon, min bästavän, perfect match, och soulmate 19 år. 19 år!? jag tycker det är lika läskigt att skriva, som jag tycker det är jobbigt att säga. Det kändes nyss som vi satt hemma i hennes rum och firade hennes 15 års dag, och vi va kaxiga och lite matcho över att hon nu lagligt kunde skita i cykelhjälmen! Eller,för att inte tala om att hon då faktiskt hade blivit "byxmyndig". Hjälp.. det var ju stora grejer då! Idag fyller hon 19 och har bara ett år kvar tills hon PÅ RIKTIGT (och mest på pappret) är mer eller mindre vuxen. Hon får gå på systemet, och kan gå på alla krogar på helgen utan att behöva välja bort dom med 20 års gräns? Ojojoj, tiden bara flyger iväg. Men jag är glad för din skull bästis, och önskar dig världens bästa födelsedag. För mig är du värdefull! 
 
Vi, genom alla åren vi hållit ihop
En avslutande bild på min frukostbricka, och uppvaktning för henne i morse hihi. 
 

1 kommentarer

Sabina

30 Jan 2014 17:50

ÄLSKLINGSVÄN<3 tack, du är bäst bäst bäst

Kommentera

Publiceras ej