Hur har eran långhelg börjat? Min har börjat på topp och jag hoppas den fortsätter i samma takt! Kort sumering: 
Igår började jag dagen med att först kolla runt på internett och fila lite extra på köksdetaljerna med pappa. Sedan tog vi oss en sväng till mariberg, kombinerat med övningskörning. Väl hemma tog jag på mig skorna och gick en längre promenad eftersom yogan inte var idag, trist.. Resten av kvällen mös jag med mamma och pappa och såg sista avsnittet av Blacklist. HJÄLP va jag älskar den serien!! Och igår lovade dom en säsong 2, snacka om att jag blev glad (!)
 
Idag ska jag ta det lugnt på förmiddagen för att sedan jobba från 15-19, och sen ska jag vidare till Carro som har födelsedags middag. MYS. Hoppas ni får en bra fredag! Kram 
Även fast dagarna är fyllda med skratt och leenden känns livet läskigt, förvirrade och jobbigt. Lite som på bilen. Suddigt och i rörelse, men ändå alldeles stillastående. Vart ska jag? vem är jag? vad vill jag? 
 

Kommentera

Publiceras ej