Okej helgen har gått i ett känns det som. Det känns nästan som att det var måndag igår och nu är det redan söndag. MEN inte vilken söndag som helst, det är ju faktiskt första advent! Hur spenderar ni eran första advent?
 
Jag tog en lång sovmorgon idag och sov bort lite av mitt onyktra jag sen igår. Vi hade 50års fest för pappa igår med nära och kära och jag tror det blev riktigt lyckat. Vi umgicks, åt god mat och det hölls fina tal. Jag och Joel gjorde ett litet "uppträdande" tillsammans. Han började med att hålla ett tal och jag avslutade talet med att spela och sjunga True Colors. Hade det varit för ett år sen hade jag inte äns lagt energi att tänka tanken att stå inför 21 personer och sjunga, men jag gjorde det och jag klarade det, utan att svimma. 
 
Här är lite bilder från pappas födelsedag i onsdags samt några bilder från igår. 
och två bilder från igår.
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej