Idag var jag hemma från skolan då gårdagen var rätt turbulent av olika anledningar. På förmiddgen var jag ute på en promenad i det fina höstvädret. Jag tycker det är rätt coolt egentligen hur ett vackert väder och lite rörelse kan få en på så bra humör ?! 

Mot eftermiddag hade jag en date med bästis som vi båda hade lite hängande i luften på grund av sjukdom, men vi tog oss i kragen båda två och möttes på Wayne's för en kaffe. Där satt vi i drygt en timma och gick igen allt vi missat sedan London. Känner inte ni att det är läskigt att tiden går så fort ibland? När jag och Sabina idag konstaterade att det var över 2,5 vecka sen vi sågs vart vi båda rätt chockade! 
 
Kappa - Sheinside // Tröja - Gina Tricot // Stövlar - Urban Project // klänning (som ser ut att vara en kjol) - Gina Tricot // 

Kommentera

Publiceras ej