Här kommer en lite med detaljerad beskrivning om hur min helg såg ut. Jag befann mig alltså i Stockholm tillsammans med bestie och mådde som fisken i vattnet. Alla borde ha en vän som hon. Jag är en lycklig typ! 
 
Runt 16 i fredags rullade vi mot Stockholm och på kvällen mös vi framför tvn med hennes bror och hans sambo och tillsammans såg vi finalen av Let's Dance, (tänker inte diskutera resultatet för det är patetiskt haha). På lördagsmorgonen gick vi upp rätt tidigt för att hinna med tunnelbanan så vi kunde hänga på låset till butikerna och hinna med shopping innan partymode kallade! 
 
Vi åt lunch på ett mysigt ställe inne i Kungshallen, fortsatte sedan shoppingen innan vi sprang förbi Espresso House och köpte oss varsin latte som vi drack på vägen hem.

 
Väl hemma började vi göra oss party redo, fixa naglar, hår, smink you name it. Det kostar att ligga på topp haha. Vi drack gott vin och cider och vid 19.30 var vi inne i Globen. Hela Stockholmshelgen var en födelsedagspresent från mig till Sabina eftersom jag gav henne biljetter till Alesso som spelade på lördagen vilket var FETT. Vi hoppade, dansade och skrek till ungefär 23 då vi, med jääävligt onda fötter, tog oss tillbaka till lägenheten och somnade. Kort summering: helgen var BÄST
 
<3
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej