Den "officiellt" sista sommardagen är här. Är det bara jag eller har inte Augusti kännts väääldigt lång? 
 
Jag startade min dag men en halvlång sovmorgon till halv9 innan jag såg på ett avsnitt OTH med en god frukost i handen. Är på sista säsongen nu och vill helst inte att det ska ta slut haha. För er som inte sett serien, GÖR DET. Jag var en av dem som var skeptisk till att börja pga att den är så himla lång. Men jag lovar er, vid säsong 9 är den helt plötsligt för kort!!!
Efter det sparkade jag igång förmiddagen med en promenad, aldeles för lång i mångas tycke men jag vet vad jag gör och jag vet vart jag är på väg. I vilket fall så vet jag vart jag vill och även om det tar tid tänker jag inte ge upp. Jag ska nå mina mål på minavilkor, på mina sätt. 
 
Resten av dagen ser ut som följer: Lunch med Alicia och Carro eftersom Alicia också flyr landet för 1 månads båtluff i Grekland. Tur Carranbarran stannar hemma med mig så vi kan sörja tillsammans. Vid 15.30 har jag tid hos Denise för en uppfräschning av håret. Det ska flyttas fästen samt lägga i en varm brun färg nu till hösten. GUD så skönt det ska bli med lite nytt, fräscht och lite lagom mycket förändring. Därefter ska jag hem, ta kväller och ladda inför premiären av Paradise Hotell 22.00. 

Resten av veckan är faktiskt också ganska planerad med jobb, zumba, skolarbete, (började med matten idag) och på fredag vankas det party med Denise då vi ska på Samir&Viktor på Strömpis. Tråkigt är ju dock att Zara Larsson är på Ritz samma kväll, antagligen samma tid. Me don't like. Hur som helst ser jag fram emot veckan och tycker det är skönt att ha saker planerat! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej