Hej och hå vad det ekat tomt här sen bloppisen. Jag har haft häcken full och jobbat i stort sett hela veckan utom onsdag, och sen varit med kompisar hela helgen. Idag ligger jag hemma och mår inget vidare med noll krafter, orkar inte gå in på det djupare men förhoppningsvis är jag på banan inom ett par dagar! 

Min helg har varit dunderbra! I fredags var jag på bio med Denise för att se Magic Mike XXL gång nummer 2. Fortfarande lika tagen. I lördags jobbade jag till 17 innan jag och Denise åkte till Helena för att göra oss i ordning. På kvällen dansade vi på Hawaiifesten inne på Frimis med Hulahula blommor kring halsen. 
 
Veckan som kommer innehåller väldigt lite jobb men ändå har jag massor planerat. Imorgon ska jag till Falun över dagen för att inspektera Joels nya lägenhet. Onsdag ska jag träffa en efterlängtad Kajsa på förmiddagen och mot eftermiddagen ska jag träffa goa Denise igen innan vi ska till Strömpis för att se Norlie & KKV! Torsdag är inte planerad ännu och fredag har jag biodate med storebror min. Vi ska se nya Mission Impossible! 
 


På tal om filmer och på tal om Mission Impossible. Har ni sett de nya Johan Falk filmerna? Om inte, GÖR DET! Igår såg jag nr3 av de nya, hemska händelser man ACK så bra dom är. Ni hittar dom på DreamfilmHD! 

1 kommentarer

Lena

28 Jul 2015 18:35

Du har samma talang som mor din <3 Så underhållande att läsa o följa dina dagar! Var rädd om dig, Lina - du är en fantastiskt tjej / qvinna
🌹❤️🌹

Kommentera

Publiceras ej