Om jag får välja dag på veckan så är nog söndag en utav favvodagarna. Inte vet jag varför men jag tror pga att det är lite kravlöst, lite "okej" att göra ingenting och det är liksom slutet på något bra men början på något ännu bättre, eller vad säger ni?
 
Min morgon började i alla fall bra med en skön sovmorgon, en god frukost, städning av lägenheten efter att ha haft storebror hos mig hela veckan. Det är stor skillnad på att bo 1 istället för 2 kan jag säga. All mat är slut och lägenheten full av dam och grus haha. Men det var det verkligen värt. Min bror är ju trots allt en av mina bästa vänenr så det har bara varit jättekul och mysigt. 
 
Ikväll ska jag vara hemma i Garphyttan hos mamma och pappa för att samla ihop lite klädeer (som fick åka med mamma hem pga att min tvättstuga i huset var under ommålning), hämta en resväska och börja packa inför tisdag då vi åker till spanien och Alicante, vilket vi gjort de 3 senaste åren nu. Det ska bli underbart med lite riktig semster. Jag har ju haft min första semesterveckan från Sveas nu men jobbat både onsdag, fredag och lördag på Mingla. Denna vecka blir enbart semester och v29 går jag på båda jobben igen. Därför är det 100% njuta nu!
 
Här är lite bilder från min frukost, en skön outfit från idag och från min "pre-workout" hihi. Ha en bra söndag peeps! 
(vet inte riktigt varför jag står och pekar finger på första bilden men "whatevva" haha) 
 
 

Kommentera

Publiceras ej