Äntligen fredag!!!
 
Idag har jag haft en förmiddag med diverse samtal och nödvändiga saker, nu ska jag snart springa upp på stan, uträtta lite ärenden och sen jobba mellan 14-19. Förhoppningsvis blir det lika lugnt som i måndags (då sverige också hade match) så att jag inte behöver stressa ihjäl mig. Efter jobbet ska jag med Denise på premiären av Livet efter dig. Filmen som är baserad på boken av Jojo Moyes. Har ni läst den?  Om inte, gör det, och sedan ska ni få min utvärdering av filmen. Är så laddad. Här får ni lite charmiga webcam bilder på dagens sköna och ack så enkla klädsel: 
 
Klänning - SheIn // Skinnjacka - Primark // Stövlar - Urban Project // 
 

1 kommentarer

rememberthiis.blogg.se

17 Jun 2016 12:24

Fin outfit :)

Svar: Taaaack 😃
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej