HEJ!!
 
Bloggen har blivit lidande jag vet, och jag lovar jag ska bli.... HAHA skoja Sabina. Skämt o sido. Sabina påpekar alltid att jag alltid säger förlåt och lovar att det ska bli bättre inlägg när jag varit frånvarande här, men nu ska jag inte göra det haha.
 
Jag har haft fullt upp senaste veckan med jobb, vänner, träning och lite för mycket av allting tror jag. Jag har nu landat hemma hos mamma och pappa med storebror hemma för att ta igen lite. Kommande veckor kommer jag försöka VILA. Träningen kommer trappas ner och jag kommer prioritera jobb och andra roliga saker som jag vill göra med inte "hinner" pga ett huvud och onda tankar. Kroppen har tagit stryk igen och det här gången kommer jag dra i bromsen tidigare innan jag kör rakt in i väggen igen. Nu är det tid för MIG
 
Därav tänker jag försöka fokusera mer här. Jag tycker ju faktiskt om att blogga så att den stått tom har både gjort mig stressad, pressad och lite ledsen. MEN med något ont kommer oftast något gott (mer bloggande). Har längtart efter er vänner, nu kör vi! 
 
Vill ju ha dedär stora fjolliga, otroligt fula leendet på läpparna igen!! 
 
 
 

1 kommentarer

bästis

06 Jun 2016 21:23

HAHAHAHA idjot. ps önskeinlägg: skriv ett långt inlägg om varför just DITT liv är så jävla asum å unikt + en sångvideo med guran tackkkk. kyss

Svar: Hm.... Ska se vad jag kan åstadkomma hihihi <333
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej