Vad heter du? Lina Lager

2. Hur gammal är du? 20år 

3. Var bor du? Örebro

4. Singel eller upptagen? Tråkigt nog singel haha. 

5. Vad har du för mobil? Iphone 6

6. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Jag skulle nog kanske investera i någon fin lägenhet eller resa, länge. 

7, Vad gillar du mest/minst med dig själv? Det bästa är nog att jag är väldigt empatisk och tänker mycket på andra. Min envishet och motivation är nog också rätt bra. Det jag tycker mindre om är synen på mig själv, men den jobbar jag på! 


8. Nämn tre personer du kan lita på- Kan inte nämna bara tre för det är flera! 

9. Vad är det värsta du vet? Vikt och träningshetsen ÖVERALLT.

10. Drömmar i livet?  Tjäna bra med pengar genom mitt drömjobb jag slitit hårt för att få. Ha ett fint hus och en underbar familj.

11. Är du morgon eller kvällsmänniska? Typ inget, eller jo kanske lite mer morgonmänniska. 

12. Beroende av något? Min familj. 

13. Piercingar/tatueringar? 2 piercingar och 3 tatueringar. 



14. Vad vill du ha just nu?  Mer choklad men jag orkar inte gå till kylskåpet.. 

15. Tränar du? Japp! Löper mycket och gymar en del när benen är trötta. 

16. När går du och lägger dig? Olika men oftast runt 22-23 tiden. 

17. Nämn tre saker/personer du saknar- Mamma, Elin och Carro.

18. Roligaste kompisen? Men Gud jag har så många roliga vänner men Denise är ju relativt galen haha. 

19. Vad är du rädd för? Spindlar, döden och jordens undergång. 

20. Vad ser du fram mest emot just nu? Nästa helg, sommaren och hösten 2016!! 


Kommentera

Publiceras ej