Detta inlägg kan bli allt ifrån bra till katastrof för jag ligger i sängen och ska precis sova pga extremt trött men oj vilken kväll jag har haft idag! 

Jag började dagen med en förmiddag hos Anna, snart är skolan check och avslutad (!). Efter det jobbade jag mellan 14-17 och åkte till Örebro Universitet för att lyssna på en föreläsning mamma tyckte vi skulle gå på. WOW. Ikväll har jag blivit befordrad. Jag har blivit omedvetet befodrad till VD på mitt alldeles egna företag, vet ni vilket? MITT liv. Mitt liv där jag har alla som helst möjligheter och där det är jag som arbetar för att uppnå mina mål. Jag arbetar med konflikter, med att ge och ta och med att ibland ta av sig mina gula solglasögon och se på världen som andra kanske ser den och möta dem på vägen för att slippa onödiga hinder eller missförstånd. Mitt liv där jag måste våga tro på att jag kan lyckas, våga låta mig själv vara glad och låta mig själv ta plats och vara huvudperson och VD. 

"Varför ska jag bry mig om vad alla andra tycker om mig? Alla andra är ju så fruktansvärt många!!
En trött lina efter träning // en godare middag i form av laxpasta toppat med spenat och pinjenötter // kvällens tre föreläsare // 

Kommentera

Publiceras ej