God eftermiddag folks! 
 
Min plan var från början inte att komma igång med skrivandet här. Visst har jag saknat det, men tanken var inte att jag skulle börja, men detta är ju fasen roligt. Påminns nu om varför jag inte kunnat ta bort den eller slutat. SÅ med det sagt kanske det blir någon typ av återuppståndelse här hihi. 
 
I helgen har jag verkligen gjort nada. Tanken var först att gå ut igår, men jag var både seg och mådde inge bra så jag intog soffläge med lite gött naturgodis framför favvoserien Grey's Anathomy. Har ni sett den? Idag mår jag inget bättre alls, nästan sämre. Vet inte om det börjar smyga sig på någon typ av influensa eller förkylningen men jag har ont i varendra kroppsdel, ingen ork, energi eller matlust. Dessutom har jag ett öra som jag är nära på att amputera myself. Värken från helvetet! Tror jag ska inta soffläge igen strax. Försöker dricka mycket vatten, äta frukt och få i mig vitaminer. Förhoppningsvis är det bara någon liten hösttröskel jag ska över. Orkar verkligen inte bli sjuk nu. 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej