Idag är jag som ett barn inför julafton! Idag kommer två värmlandsfavoriter på besök, imorgon ska jag fira in valborg och våren med dessa och ett antal klasskompisar och det kommer bli CPKUL! Idag känner jag på väldigt länge livsgnista, lite glädje och lycka långt därinne någonstans, ska försöka bibehåll denna känsla, glida med och låta kroppen och känslan tala om för mig vad jag behöver, inte behöver, vill ha och inte vill ha. Låta mig själv vara lite huvudpersonen i min egen lilla bok!  

Idag är det skola från 12.50-15.20, sen ska jag småhandla lite åt mamma på Willys, hem och förbereda litegrann. 18-19 är det Zumba och sen myskväll. Imorgon hoppas jag på helt ledigt men annars blir det i alla fall en kort dag och sen är det PARTY. Jag längtar! 

-Är att lyssna på sig själv att vara hård och tuff?
-Är att att lyssna på sig själv att få processen att forsätta gå i långsam takt och inte dra bort plåstret för fort?
-Hur ska jag veta vad som är rätt eller fel? 
Tusen tankar. Gömmer mig under mammas filt på hennes jobb ett tag. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej