Igår hade jag vilodag men som blev en fullspäckad dag ändå.. Vaknade runt 8tiden och tog sen bussen till Anna för lite matte och kvalitetstid vid 9. Var hemma igen vid 12 tiden och andades lite innan jobbet kallade vid 14-19. Efter det plockade mamma upp mig och vi åkte hem till mig för myskväll. Vi lagade mat och såg en riktigt, riktigt bra film innan vi somnade. August Rush hette filmen som jag verkligen rekommenderar er att se! 

Jag inhandlade även barbord och stolar till lägenheten igår som jag tyckte blev riktigt bra. Kände för att skilja på matbord/soffbord och säng. Nu har jag en plats för att äta/plugga en plats för att sitta i soffan och mysa och en plats för att sova. 
Vad tycker ni? 

Imorse vaknade jag runt 9tiden då jag gjorde mig en sån där god smoothiebowl. Nu kallar gymet innan jobb 14-19! 


1 kommentarer

Anna Sofia

20 Jan 2016 10:00

Fint! Känner alltid att när jag sitter i soffan och måste göra "viktiga" saker på datorn så funkar det inte riktigt då jag hellre slösurfar eller liknande istället, så att sitta vid ett bord/skrivbord är mycket bättre :)

Svar: Ellerhur!! Den känslan hade jag också.. kan rekomendera att skaffa någon typ av bord, underbart skönt!
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej