som sagt så spelar jag örebrocupen i helgen, hur kul som helst! har en match kvar i gruppspelet, men den har inte så stor betydelse för vi kommer ändå vara segrare av gruppen, vilket är hur bra som helst och jag är hur glad som helst. har inte förlorat än ända match än så länge, och kommer förhoppningsvis inte göra heller!
adolfsbergs ik 15-18 <3

annars då, händer inte så mycket. ska jobba två dagar veckan som kommer, och snart kommer min fina vän JULIA SKÖLLERHAG hit på besök, som jag har saknat den människan. hon är så underbart bra. ska bli kul att träffa henne, kunna träna och snacka en massa strunt tillsammans! hon är en sån vän som alla borde ha.

1 kommentarer

julia s

26 Jun 2011 20:08

PUSS LINA VA SÖT DU ÄR ,KNAPRAR ALVEDON FÖRSÖKER FIXA FOTEN KOMMER PÅ ONSDAG.du är min solstråle <3

Kommentera

Publiceras ej