Idag ska jag ha en riktig mysdag. Jag har precis kollat klart på ett avsnitt av OTH och nu tänkte jag ta en dusch och köra en sån där kliniskt rengöring av mig själv haha. Mot eftermiddagen ska jag in till stan och kolla en sista gång i butikerna för att försöka stilla mitt shoppingsug/down humör eller vad det nu är. Någonting stör mig och jag vet inte vad. Hur som helst försöker jag hitta de bra i vardagen och idag ser jag fram emot en mysig kväll tillsammans med Hagströms på nyår. Inget festande, inget glammigt och inget överdrivet. 
 
Här kommer ett filmtips på en film jag och mamma såg igår! 
 
Two Night Stand - En snöstorm tvingar två personer, Alec och Megan, att efter ett one night stand spendera 2 dygn tillsammans eftersom dom inte kan eller får ta sig ut i vädret. Megan är i en liten "down-period" då hon nyligen gjort slut med sitt ex och hennes kompis pushar henne till att släppa loss och träffa nytt folk. Megan känner sig desperat och skapar ett konto på en datingsajt där hon får kontakt med Alec som hon bestämmer träff med. Hon åker hem till honom samma kväll men morgonen efter, och dygnen efter blir inte riktigt som dom tänkt sig. Två  främlingar, instängda tillsammans i en lägenhet, efter ett desperat one night stand. 
 

Kommentera

Publiceras ej