Måste bara få dela med mig av den här bilden från i sommras, som jag har delat här med er förut. Den här bilden ger mig såna fjärillar i magen typ. Den ger mig ett leende på läpparna, och en klump i magen. Den ena delen av klumpen är för att jag saknar sommaren, dessa härliga killar, och veckan med min bästa vän. Den var oslagbar, helt klart. Dessa killar är några utav de snällaste jag känner, och lärde känna. Att klaga, klampa ner på någon, eller försöka spela någon annan än sig själv fanns liksom inte på deras karta. Min bästis, behöver jag säga mer? Hon bara är den hon är, och gör vardagen till något alldeles extra. Och sommaren, skåne, och Åhus, är något heligt för oss båda, tillsammans. MEN, den andra delen av klumpen som hamnar i min mage, påminner om hur pissigt jag mådde i stort sett hela sommaren och lyckades dölja förutom innanför mitt hus väggar, och mina närmaste vänner. Och detta skriver jag inte i syfte om att jag vill ha folks tröst, eller uppmärksamhet. Nej, jag skriver det för att jag är så otroligt medveten om vad ett dåligt mående, och inre kan resultera i. Men nu vet jag också att om man, och när man lyckas ta sig ur skiten så kommer man så småning om komma ut som en starkare människa. Man kommer ha lärt sig så jävla mycket under vägen, och man kommer ha sån klokhet man ska vara extremt rädd om. Jag är på väg dit, jag är på väg ur, men har en låång väg kvar att gå. Men för att sammanfatta varför jag la ut denna bild, är för att jag är så otroligt taggad på att göra detta år, och denna sommar till en utav de bästa. Jag ska ta min revanch. 
 
 
 

2 kommentarer

Kristine

31 Jan 2014 20:33

Jag klarade det tillslut. Du kommer klara det, jag tror på dig!

Svar: Va starkt utav dig! Det är såna som du som är förebilder till andra! Kram
linalager.blogg.se

Julia sköllerhag

31 Jan 2014 23:54

Om det är någon som är lite mer envis än andra om de är någon som inte viker sig första eller andra gången är det du. Jag vet att du kommer bli friskare än någonsin igen och 2014 sommaren kommer bli en såndär "livets bästa sommar"
Jag tänker på dig varje dag. Kriga på som du gör och tills vi ses "skratta mer och älska livet"
Jag älskar dig och är så stolt att få ha dig som vän.

Svar: Dina ord värmer och går rakt in i hjärtat. Jag hatar att vi bor så långt ifrån varandra och inte kan cykla till varann eller springa tvärs över gatan när det är något viktigt! Jag ska så se till att 2014 blir en riktigt kick-ass år. Och under detta år ska vi göra massa roliga grejer och ha mer än en kvällsdamp, det vill jag lova! Älskar dig min krigare. Tack för att du alltid tror på mig<3
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej