Dagarna bara flyger förbi här nere i värmen. Just nu sitter jag inne en stund då jag varit ute i stort sett hela dagarna ända sedan vi kom hit. Det är EXTREMT varmt och ändå så säger spaniorerna att dom inte har nått högsommar än.. klockan är snart halv7 och termometern står på 31 grader i skuggan. Men jag klagar inte hihi. Fick jag välja skulle jag stanna här ett par veckor till, men nästa vecka står renovering på hemmaplan på schemat. 
 
Jag tänkte visa er det jag inhandlat under veckan också. Vi bor ca 5 minuter från ett jättestort köpcentrum, Alcampo men shopping to kill for som jag skrev i förra inlägget, tror jag? Here it comes: 
 
Ljusbeiga&Marinblå stuprörsjeans som är korta (BEHÖVER KNAPPT VIKAS UPP) // Pull&Bear
Rött/starkt aprikos färgat linne // Pull&Bear
Ljusaprikos (?) linne // Bershka

Mönstrade shorts // Shana
Bruna sjömansskor // Deichmann
Haremsbyxor // Marknad 
 
Färgerna gör sig inte riktigt rättvist på bilderna. Jag har glömt sladden till kameran hemma så jag fick använda kameran på datorn. MEN utöver detta har jag även handlat ett freebra på Primark, Nagellack och ett par flippfloppar men det orkade jag faktiskt inte leta rätt på då min väska och rum inte är det mest städade just nu hihi. 
 

1 kommentarer

Ida

29 Jun 2014 18:32

vad fina grejer! och så nice att bo så nära, haha :)

Svar: Å tack så mycket! Ja verkligen, det är rena lyckan när man är lite "shopaholic" :D
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej