Oj vilken härlig onsdag jag har haft! Jag började den som jag brukar göra, med morgon-simning. Lika jobbigt att väl ta sig ner i vattnet, men alltid lika skönt väl igång. Efter det knallade jag upp på stan där pappa plockade upp mig och vi for vidare till IKEA. Där fick vi hjälp att färdigställa vårt kök som vi troligtvis ska inhandla nästa vecka, spännande! Därefter fick jag skjuts till skolan och knapade av dagens svenska lektion. 
 
Efter skolan kom förälder nr2. och plockade upp mig haha, denna gång mamma. Med henne spenderade jag eftermiddagen på Marieberg och shoppade vilket vi hade planerat och suktat efter båda två. Oj va mycket jag skulle kunna handla, men jag får hålla mig i skinnet om jag inte vill leva pank resten av livet haha. 
 

linne från BikBok med spetsdetaljer.

guldring från Cubus

två par ballerina från Skopunkten + en svart långklänning från BikBok som jag inte fotade!
 
 

Kommentera

Publiceras ej