Att jag imorgon åker till Ullared tillsammans med ett gäng brudar kan inte bli mycket mer en succé!

Första dagen på lovet och jag kan bara säga att den varit allt annat än lugn! Först jobbade jag mellan 8.15-13.15 vilket ändå gick relativt fort. När jag kom hem försökte jag få upp värmen i kroppen som var allt annat än med mig hem (?) och senare tog jag en promenad. Jag måste säga att jag tycker om dagar jag har mycket att göra, det är extra skönt att sätta sig ner och bara känna att man kan ta det hur lugnt som helst men samtidigt känna att man hunnit med så  pass mycket. Någon mer än jag? Sen ska jag inte sticka under stol med att jag är mycket för lata dagar också, MEN jag är en person med myror i brallan haha. Can't help it! 
 
Imorgon åker jag till Ullared med min faster, kusin och tjejerna Lindström. Eva, Julia och Johanna. Jag har faktiskt längtar riktigt mycket då jag trivs väldigt bra i deras sällskap och att sätta Lina i shopping är ju aldrig något jag brukar tacka nej till;)
 
Sitter just nu och spelar lite Sims4, nu när jag äntligen kan ta det lite lugnt haha. 
 
 

1 kommentarer

Anonym

30 Oct 2014 18:01

vart jobbar du?

Svar: Jag jobbar som avlösare. Jag avlöser/avlastar en familj som har barn med funktionsnedsättningar :)
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej