Hej och hå vad helgen gick fort. Och vet ni? Numera bor jag ensam i min alldeles egna etta på norr i centrala Örebro. Och vet ni en till sak? Jag STORMTRIVS redan. 
 
I lördagsmorgon fick jag nyklarna till lägengeten, direkt efter det åkte vi och hämtade släpkärran för att sedan åka hem för första lasset. Det gick totalt 3 eller 4 lass tror jag (då de 2 sista var mest småtjaffs). Natten till söndag sov jag min första natt själv och det gick över förväntan. Somnade sent men somnade fort och sov hela natten, länge dessutom och när jag vaknade var jag lika trött om inte tröttare haha. Hade ju förväntat mig att jag skulle ligga vakne halva natten, men icke. 
 
Igår var fina J här och vi kollade Solsidan, Helenius Hörna för att avrunda med fredagens avsnitt av Boy Machine. Finafina människa. hihi. 
 
Idag har jag jobbat och snart kommer Helena för lite myskväll. Imorgon jobbar jag kort dag för att sedan plugga matte med Anna och till sist men inte minst träning med mamma och ytterligare en myskväll. Tills dess, ha det bäst! Uppdateringen kommer bli bättre, håll ut! 
Bilder på hela lägenheten kommer snart, men än så länge kan ni ju ta en sneak peak på min tavlor här bakom. Det är lite av mina bebisar jag vakar över hehe. 

Kommentera

Publiceras ej