Godmorgon och godmorgon april! Anledningen till att jag är vaken såhär tidigt är inte för att jag är så här extremt morgonpigg, nej det är för att man tager var man haver (får) när man ska boka tvättid genast haha.. 
 
Idag är jag ledig vilket känns underbart skönt. Just nu ligger jag och myser under täcket med datorn i knät eftersom jag inte riktigt har lärt mig det här med att somna om. Idag hade jag hade tänkt att försöka hinna städa av här hemma, träna, plugga och packa eftersom jag och bästisfästis åker till Estocolmo ikväll. Vi ska spendera helgen där på ett finare hotell med maffig frukostbuffé, fint gym och med enormt stora sängar (!). Tanken är väl som det ser ut nu att vi ska shoppa lördag förmiddag för att sen byta skor och dra ut för att dansa. Kul
 

Igår jobbade jag mellan 14-19 igen och sedan var jag på romatiskt middag med världens finaste Sara. Gud vad jag trivs med henne. Vi är så fruktansvärt lika så ibland känns det som att prata i spegeln. 
 

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej