Hej! Här har det ekat tomt ett par dagar pga en liten tyngre svacka som fått mig att inte varit riktig närvarande, men nu är jag back on track
 
Idag har jag jobbat och tränat, ikväll ska jag äta god mat, se på säsongsstarten av mitt absoluta favvoprogram Biggest Loser och sen sovaaaaa. Puss! 
Ett mellis från tidigare idag som jag avnjöt i sängen. Alpros växtbaserade alternativ till kvarg med passionfrukssmak, i det hade jag min hemgjorda granola toppat med lite knel. MUNPORR. Glöm inte bort att äta mellis vänner, det minskar både sötsug och en hängig eller trött kropp. + att regelbundna måltider är både bra för kroppens ämnesomsättning och för att hålla humöret på topp hela dagen. Extra viktigt innan träning då du får ut MAX av passet, så mycket roligare med fartfyllda och glada träningspass! Idag sprang jag från Örebro till Garphyttan i fina vädret. Njutning deluxe
 

1 kommentarer

rememberthiis.blogg.se

11 Apr 2016 19:45

Ser gott ut :D

Kommentera

Publiceras ej