ÄNTLIGEN är jag på plats i nya lägenheten och jag trivs redan som fisket i vattnet eller som handen ia handsken! 
 
Helgen har gått åt till att flytta, umgås med storebror och i eftermiddags var jag hos Anna och gjorde min näst sista mattelektion innan jag är helt klar. Allt börjar falla på plats nu. 
Även i lördags klarade jag av en såndär liten "milstolpe" att kunna träna långlöpning med brorsan och verkligen njuta. Vi sprang uppe i Kilsbergen cirka 1,5h och munnarna gick i ett. På kvällen sen var jag på Denises inflyttningfest vilket också blev superlyckat! Jag är omgiven av sååå fina människor. 
 
Nyduschad, osminkad men ack så glad. Ha en bra söndag! 

1 kommentarer

Bästis

24 Apr 2016 22:12

det HÄR är min bästis. jag blir så JÄVLA glad av såna här inlägg.
energi, avklarade milstolpar och så IN ÅT HELVETTE VACKER med ditt leende och naturliga ansikte. bär med dig den här känslan, det här är DU. var trygg i det.

Kommentera

Publiceras ej