Måndag och ny vecka

Första natten i lägenheten var en skön men väldigt panikartad natt haha. För att göra en lång historia kort så hade jag förlagt min laddare på jobbet varpå min telefon dör vid 23 tiden. Snabbt och smart (tyckte jag för en millesekund) tänkte jag att "äh jag skriver till mamma och pappa så dom vet iaf och kanske kan komma förbi och väcka mig på väg till jobbet) MEN bredbandet är inte ännu inkopplat och jag internetdelade via telefonen, som ju var död, jippie.. Det slutade i alla fall med att jag hade timern på ugnen ställd var 90:onde minut eftersom det var maxtid... Herregud haha!

Dagen idag har dock varit betydligt bättre och jag hade både hunnit jobba, träna, träffa Denise, pluggat och betalat tråkiga räkningar. Juste! Avnjöt också en himmelsk god middag framför tvn i all rush:


1 kommentarer

Matilda Berlin

26 Apr 2016 07:20

Men herre vilken drömmig pannkaksmåltid =) såå gott gissa jag? ;)

Svar: Första gången jag gjorde detta själv faktiskt och det blev över förväntan! Både snyggt och GOTTTT!!
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej