Efter ett par lite mer turbulenta dagar och en natt på sjukhus måndag till tisdag har jag nu hamnat hemma i mammas soffa där jag ska kurera mig resten av veckan. Har förmodligen åkt på en riktig rejäl influensa och det känns kan jag säga. Usch. 
 
Trots detta är det skönt att få vara hemma och bli omhändertagen. Ikväll bjuder mamma på tacos som ska bli guds gåva då mat inte varit särslikt gott senaste dagarna.. Känner mig redan bättre från sjukhusnatten så jag hoppas ha återhämtat mig till helgen. Känner jag mig själv brukar jag ha rätt snabb läkningsförmåga så jag hoppas på det även nu. Hugs
 
Så länge kan jag tycka det dagt för lite serietips från min sida! Jag har ju nämnt Hawaii Five-0 ett par gånger innan som jag tycker är ett måste att se, shit, den är verkligen topp 3 bland alla serier jag sett, annars har jag nu två "nya" tips: 
 
Awkward - En serie som går på MTV som bjuder på lite av allting. Relationer, tonårsfunderingar, sex, svek kärlek och bråk. En dramakomedi som handlar om Jenna Hamilton. Jenna verkar vara osynlig för resten av skolan tills hon helt plötsligt blir kändis efter att man av misstag tror att hon försökt begå självmord. Awkward handlar om de specifika händelser vi är med om under våra utvecklingsår och som formar oss - ibland till det bättre och ibland till det sämre. Traliern inför nya säsongen, nr5.  
 
 
Carrie Diaries - serien som är baserad på samma karaktär vi ser i Sex And The City, Carrie Bradshaw. Här får man följa hennes tonårsliv där hon försöker hitta sitt rätta jag samtidigt som hon handskas med kärlek, sex, jobb, framtiden och med sin bråkiga syster och änka till pappa efter att mamman nyligen gått bort i cancer. Carrie gör allt för att passa in i hennes nya förälskelse Manhattan, samtidigt som hon försöker få relationen med hennes drömkille Sebastian att fungera, men saker är inte så lätt som hon trodde dem skulle vara. 
  

Kommentera

Publiceras ej