1. Vad är ditt förhållande till tid?
Oj, mitt förhållande til tid. Jag är väldigt delad på den fronten. Jag är personen som oftast tycker det är lite jobbigt och läskigt att tiden går så fruktansvärt fort. Tycker liksom att jag inte hinner med allt jag vill, men å andra sidan är jag extremt uttråkad ofta och tycker att tiden står still, typ efter klockan 15 står klockan oftast still?

2.Vilken tid på dygnet gillar du bäst?
Morgonen! Jag är defenitivt mer en morgonmänniska än kvällsmänniska. Om det inte gäller liksom party och sånt för då kan jag va vaken och igång hur länge som helst. Men morgonen är nog favvo. Få lägga mycket tid på frukost i sängen framför en bra serie, ta ett träningspass i solen (eller på gymet när inte vädret tillåter) och sen ha hela eftermiddagen till annat. Gillar också att jobba förmiddag typ 7-14 så jag har eftermiddagen och kvälllen fri till annat. Därför har jag inte heller svårt att ta mig upp tidigt. 

3. Vilken är den bästa veckodagen?
Fredag och söndag!! 

4. När går tiden som snabbast?
På sommaren och på morgonen. 

5. När går tiden som långsammast?
Efter 15 som jag diskuterade i fråga 1. Och dagen innan julafton.. 

6. Hur länge tar det för dig att sminka dig?
Beror på, till vardags använder jag inte smink. Jag fyller bara i ögonbrynen och målar fransarna så MAX 5min. Till fest kanske MAX en timma! 

7. Vilken tidsepok skulle du vilja leva i?
Oj, asså inte förr i tiden. Kanske under medeltiden. Få klä sig i konstiga kläder, fäktas med svärd och färdas med båtar typ haha. Men annars hade jag nog velat testa på framtiden om det räknas som en tidsepok!

8. Äter du snabbt eller långsamt?
Varken eller, äter nog ganska normalfort. 

9. Vad gillar du mest att lägga ner tid på?
På dom jag älskar. Helt klart! 

10. Vad gillar du minst att lägga ner tid på?
På folk som inte ger mig något tillbaka. Oförskämda personer helt enkelt. 

11. När vaknar och lägger du dig på vardagar?
Vaknar oftast runt 6-7 tiden på arbetsdagar jag har öppning, annars 8-9 tiden. Lägger mig gör jag runt 22-23 tiden. 

12. Vad skulle du gärna ha mer tid till?
Mig själv. Asså mer tid till att liksom bry sig om sig själv som jag gör med andra. Även mer tid till att hinna träffa alla nära och kära och ändå hinna jobba och träna. Asså skulle nog ha fler timmar på dygnet helt enkelt. Bara ett par få timmar mer. 

13. Vad gjorde du för tre timmar sen?
Jag handlade mat på Willys med mamma. 

14. Vad händer de kommande tre timmarna?
Jag är hemma hos mamma och pappa i hyttan. Snart kommer min faster och vi ska grilla laxknyten på grillen och dricka rosé. 

15. Var ser du dig själv om 10 år?
Om tio år arbetar jag som advokat eller psykolog. Är jag advokat bor jag i USA med min familj i en förort till New York. Är jag psykolog bor jag fortfarande i Sverige men inte i Örebro. Jag bor nog i Göteborg, Malmö eller någon större stad där jag har en stor fin villa med balkong och ett stort kök där jag annars spenderar mycket tid när jag inte jobbar eller gosar med min familj. Familjen kommer först, sen jobb och sen kommer mycket annat på samma plats. 

 

Kommentera

Publiceras ej