Idag känns som det kommer bli en sån där dag jag gör allt och ingenting på. Har liksom redan nu hunnit se serie, ätit frukost, städat och bytt till nya lakan och diskat. Typiskt mig haha. Igår var lika dant och ni vet ju att jag bland annat provjobbade på Mingla vilket gick skitbra, det blir nog en del helgjobb och kvällsjobb i veckan för mig del hih.
 
Nu ska jag iväg till gymet för ett pass. Har trappat ner på träningen en del av olika skäl och på något sätt känns det okej. Mestadels jobbigt, men något positivt med det hela är i alla fall att de pass jag kör av olika slag, blir så himla roliga. Man tar liksom vara på tiden. Någon lärde mig att se de positiva sakerna i vardagen och i alla situationer. Börjar bli jobbigt bra på det, thanks mum! 
Ha en fin torsdag folks! 
 
Våga rocka kvinnokroppen. Yas. 

1 kommentarer

Anna

16 Jun 2016 21:32

Vart kommer den snygga sporttoppen ifrån??

Svar: Den köpte jag på primark i London!
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej