Igårkväll hade jag en sån där kalasbra kväll med systra mi. Vi drack vin åt mat från grodan och avslutade med att drälla runt på stan, satin och frimis. Ojojoj vilken bästa vän jag har. Vet ni att vi varit såhär tajta i 12 år nu? Galet
 
Imorse började jag 8 för ett göra ett snabbryck i köket på jobbet innan jag gick hem vid 11.30. Eller egenligen gick jag inte alls eftersom pappa kom och hämtade mig. Jag hänger hemma i hýttan ikväll och jag ska laga tacos till oss under tiden pappsen är på möte. Sen ska vi nog dö i soffan framför en bra film. OCH på tal om film! Bion jag såg i fredags, Livet efter dig, wow säger jag bara. Wow, oj och jisses vad vacker. Se se seeee! 
 
Jag hade på mig min byxdress jag köpte i London för 2 år sen med just denna krabat. Tiden går så fort. 

Kommentera

Publiceras ej