I helgen har jag haft massor av kvalitétstid med Sabina, Pappa och Alicia igår. I fredags började jag dagen hos pappa med bland annat en kortare löptur som i och för sig gick rätt tungt men ack så skönt det är att ta sig ut i naturen och inte bara ångas ihjäl inne på gymet. 
 

Mot eftermiddagen/kvällen mötte jag Sabina och vi åkte till Ica för att handla gottis och sen Gröna Grodan för att handla favvosalladen. Väl hemma mös vi ner oss under täcket och gjorde en favorit i repris och kollade på skräckfilm. She's amazing.

 
Lördag jobbade jag fram till 16.30, gick hem och gjorde mig i ordning för en födelsedagsmiddag med min lilla loppa Alicia. Vi åt och drack gott på Yama innan vi gick på bio och såg How To Be Single som jag rekomenderar! Efter det gjorde vi en spontanare och dansade några timmar på strömpis och kollade på en liten, väääldigt liten Anna Book haha.

 
Idag har jag jobbat och snart kallar nog John Blund. Hjälp va jag är trött!! 
 
 

Kommentera

Publiceras ej