Snart är påsken över och snart intar vi April. Är det bara jag eller går inte tiden väääldigt fort? Aja, bäst jag hinner njuta ordentligt och ta vara på dagarna och alla underbara jag har runtomkring mig. Lovely peeps. 
 
Igår var jag ute på bravader igen, denna gång med Alicia och Olivia som också hakade på. Vi hängde hos Alicia tills klockan började närma sig 12slaget, då tog vi på oss klackarna och traskade till strömpis där det var 1års jubileum för PlayHouse vilket alltid är så förbaskat roligt. Denna gång ÄNNU roligare och massa folk. Trivs fan bra där på strömpis dansgolv hih. Annars igår så hämtade jag mamma på flygplatsen som kom hem smutsig och solbränd från Nepal. Imorgon är det ny vecka och jag startar med jobb från 8-16.30 sen ska jag nog träna och plugga. Resten av veckan är nog rätt fullproppad och på fredag åker jag äntligen till el capital med bästisfästis<3
Det är för henne jag andas. 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej