Godmorgon älsklingar! Idag är ingen vanlig dag för att idag är det internationella kvinnodagen. TJEJER, ta hand om varandra idag, uppskatta er själva, älska er själva och tro på er själva 10 gånger mer än vanligt. Ni är bra, ni är värdefulla, ni är snygga och sexiga och ni är KVINNOR
 
Idag är min lediga dag och då passar jag på att göra allt jag inte annars riktigt hinner med. Kl 10 har jag tid på Sax in the city för fransförlängning, sedan ska jag direkt vidare till Anna för att plugga lite matte och sen hem för att mysa med mamma och pappa och förhoppningsvis få åka lite skidor i Ånnaboda nu när snön ändå finns kvar där uppe. Annars händer det inte mycket mer spännande saker förutom att det närmar sig lördag då jag har 20års fest och allt inför det ska fixas och donas. Can't wait! 
 

Kommentera

Publiceras ej