Hej vänner! Ny vecka nya tag, vad är era mål med denna vecka? Kanske är det att få fler personer att skratta än vad du fick förra veckan? Ska du se uppvakta en vän med något du inte brukar göra? Bjuda pojkvännen på bio eller bara se till att ta hand om dig sjäv lite bättre än vad du gjorde förra veckan? Gör det till en kick-as-vecka vad du än gör! 
 
Min vecka startade alldeles underbart bra med att få besök av min saknade vän Elin som stannade över natten och forsatte med tåget tillbaka till Torsby imorse. Vi hade en helmysig kväll med goda räckmackor på varsin tallrik och med munnar som gick i ett eftersom vi inte setts på allt för lång tid. Snart tar hon i alla fall studenten och det ska verkligen firas till max! 
 
Efter en mysig kväll och morgon tog jag på mig träningskläderna och drog av ett pass på gymet med löpning och favoritmagövningarna innan Karlstad kallade. Idag har jag opererat hälen vilket gick kanon! En obehaglig operation med reabilitering på 3 långa dryga veckor men som förhoppningsvis kommer gynna mig i slutändan. När denna fot är gjort och läkt ska jag ta mig an den andra vilket jag bådar lite för då detta inte var det skönaste jag gjort haha. MEN det är inte nu och det faktiskt ingen idé att lägga onödig energi på redan nu. Det tar jag när det närmar sig. Resten av denna vecka är jag sjukskriven och ska försöka vila så mycket jag kan (med tanke på att jag har myror i brallan). Mer till bloggen tho hihi! 
 
Min plats i soffan är intagen och det är nog här jag kommer att ligga ett tag nu. HUGS. 

Kommentera

Publiceras ej