Idag är det exakt 1/2 år, 6 månader och 182 dagar kvar tills jag och my one and only Helena sätter oss på planer till Bangkok för backpackinglivet. Det känns så himla långt bort men ändå inte allt för omöjligt. Längtar till tusen!! Vet ni min största rädsla inför resan? Att jag inte kommer kunna sluta resa och ta mig hem !!!!? 

Idag har jag hängt med mamma, följde med henne till gymet för lite coaching eftersom jag precis lärt mig gå igen. På onsdag ska jag äntligen jobba! 

Nej nu ska jag ta mig upp ur soffan och invänta bästis som kommer på eftermiddagskaffe (two old ladies in mind haha). 

Igår åt jag godaste middagen framför tvn. Zucchini/morotspasta med kyckling och en sojasås. Yam

2 kommentarer

a n n i k a

22 May 2016 20:28

Gott!

Svar: jättegott!
linalager.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej