Idag har jag varit med mamma till Marieberg på förmiddagen efter en snabbstädning hemma. Eftersom sommaren inte verkar vela jobba med oss får man väl ta och jobba med den istället så vi handlade varsitt par gummistövlar, jag ett par jättemysiga tofflor och en massa blockljus till mysiga myskvällar. Allvarligt, ska det vara såhär i Juli?
 
Ikväll ska jag och brorsan ha myskväll, gå på bio och bara umgås. Mamma och pappa åker till Stockholm för att testa på takvandring så vi har FF. Imorgon jobbar jag 9-16 och sen ska jag träffa Carro. Söndag är det också jobb, 8.30-15, sen ska vi nog ha en sista middag med kusinerna innan dom far hemåt till Amerikat. Och vet ni? I slutet av September - början av Oktober åker jag och mamma dit och lever loppan hihi.
Can't wait! 

Iklädd varm kappa och blek som ett lakan. Welcome to the Swedish summer<3 

Kommentera

Publiceras ej